03.09.2010

Oppdatering!

ja, da kommer en oppdatering på kantineprosjektet. som sagt skal vi møblere et lite område på kantine vår så det blir litt finere. (det skal jo ikke så mye til) he he. men her er iallefall et bilde av hvor langt jeg har kommet i autocad. autocad er et helt nytt program for meg men det virker ganske greit. er en del jeg må lære men det er jo  bare fint:)  Mitt prosjekt går iallefall ut på at jeg vil ha det mer sosialt. Jeg vil ha en kafé følelse på kantina. I den alderen personene på denne skolen er nå likler de å være lit intime og ha det litt koselig selvom de bare er på skolen. jeg har valgt å bruke litt burgen røde farger i en kombinajeon med litt mørke grønn, dette for å få en lun følelse og det er farger som møkk og lignende ikke synes så lett med en gang.  jeg har valgt å sett inn noen planeter her og der, bare for å få en hjemkoselig følelse. Kommer nok flere bilder seinere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar