30.01.2011

Noen av mine oppgaver

Vi har hadt mange oppgaver dette skole året og her er en liten oppsumering med noen av de oppgavene vi har hadt.


Dette er et bilde fra en oppgave vi hadde der vi skulle innrede stuen til noen vi kjente. Jeg valgt å ta stua hjemme der jeg bor. Denne oppgaven var veldig morsom med at den var ganske relistisk. Det er mye mere lærerikt å jobbe med rom som en har vært i en rom som bare er funnet opp. I denne oppgaven skulle vi intervjue de vi skulle innrede hos å få gjort denne oppgaven så realistisk som mulig. Jeg ble veldig med oppgaven selv om jeg ser at det var ting jeg kunne ha gjort anderledes.




Dette er bilde fra en annen oppgave vi har hadt. I denne oppgaven skulle vi innrede soverommet vært. Denne oppgavenn var også veldig realistisk  noe som gjørde at jeg jobbet mye fortere og mye mere fokusert fordi jeg syntes det var veldig gøy. Rommet mitt er veldig stort så jeg hadde mange muligheter.  Jeg ble veldig fornøyd med sluttresultatet i denne oppgaven selv om det er litt likt slik jeg har det nå:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar