23.05.2011

Noe helt utenom det vanlige:)

Heihei folken.
Nå er det jo egentlig ikke noe mere skole så derfor har jeg tenkt og snakke litt om noe som ikke har noe med interiør og gjøre. Det er jo begynt å bli sommer her i norge og vi jenter er godt i gang med taning og stelling av negler og hår. En av de bloggene jeg ofte er innom og leser er denne: brunhannah.blogg.no og her om dagen la hanna ut en konkuranse, der en kunne vinne en hårfårge. Så lenge det er sommer rengjøring på gang så så slang jeg meg med og jeg vant faktisk:) Anbefaler bloggen til andre og er kjempe fornøyd med at jeg vant:)
Det jeg vant var hårfarge fra syoss, et merke jeg har vært borti før og har vært fornøyd med. Det er ikke av de dyreste men det er av de som har kvalitet for en mindre pris. Synes det er viktig at alle skal ha muligheten til å se fin ut derfor liker jeg merker som dette som ikke er så dyre:) Gleder meg stort til jeg får gaven og ser nå bare frem til sommerferien:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar