16.06.2011

AllerAller siste skoledag + ny hårfarge..

Hei Hei.
I dag har jeg ikke bare hadt min siste skoledag men dette er kansje mitt siste blogginnlegg. Jeg har i dag avsluttet 13 år med skolegang, å det kjennes kjempe godt men litt trist ut. Blir rart å ikke skulle møte de samme personene hver dag som jeg har gjort de siste tre åra. Gruer meg litt til hva som nå skal skje..

Men på den positive siden så fikk jeg hentet hårfargen min  i dag.. Så rett etter jeg kom hjem i fra avsluttningen i dag, farget jeg håret mitt:) Den  var kjempe lett og blande og inneholdte akkurat en riktig mengde med farge. Alt jeg trengte var med men jeg skulle ha ønsket at conditioneren var på en flaske slik at jeg lettere kunne ta vare på den til seinere. Men ellers var den kjempe fin. Lett å få inn i håret og den var ikke slik sterk at jeg begynte å klø i hodebunnen. Jeg fikk den lett ut uten at den festet seg til huden og fargen ble kjempe fin. Jeg fikk glans og jeg som akkurat har vært model å tatt permanent trengte håret mitt en oppfriskning, å det ga denne fargen.

Så jeg anbefaler virkelig syoss sin hårfarge. Prisen heller ikke høy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar